Catre compania coca-cola

Monday, November 3, 2008



Stimate domnule Mucescu Arnold,

Ma adresez dumneavoastra cu intentia de a-mi manifesta interesul pentru postul de director in vanzari postat de compania dumneavoastra in ziarul Bihari-Naplo. Am absolvit recent facultatea de managment din cadrul facultatii de managment din Oradea, iar cunostintele mele teoretice le consider potrivite pentru acest post vacant, avand astfel oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul vanzarilor.

Pe perioada studiilor am fost membru in diferite echipe de proiect, dezvoltandu-mi abilitatile de comunicare si lucru in echipa. Cunostintele mele avansate in vanzari pe care le-am exersat in cadrul acestor proiecte ofera garantia ca sunt persoana potrivita pentru acest job.

Consider ca stagiul de practica realizat in cadrul companiei ...in vara anului 2006 a fost pentru mine o sansa deosebita de verificare a cunostintelor teoretice dobandite in anii de studiu. Vizitand site-ul companiei am observat ca exista sanse reale pentru mine de a-mi atinge obiectivul de cariera si anume de a fi membru al unei organizatii puternic.

Cu respect,
Tastaturescu Jimmy

1 comments:

Anonymous said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!