Lucrare pentru atestarea competentelor profesionale- analiza preliminara

Tuesday, November 11, 2008



In acest an voi avea onoarea de a-mi sustine lucrarea de atestat in fata unor indivizi suspecti care cu siguranta vor incerca sa ma faca sa ma impacientez. Din aceasta cauza in minutele ce urmeaza imi voi face ordine printre ganduri si idei si voi pune bine la punct planul meu pentru aceasta grea incercare. M-am gandit in felul urmator:

  1. in primul rand voi cauta informatii pe internet despre produsul meu, si ma voi folosi de materialul didactic obtinut prin bunavointa profesorului meu
  2. voi aranja materialul intr-o ordine coerenta folosind doar ideile principale in sustinerea orala a atestatului
  3. urmatorul pas va fi confectionarea unei reviste de tip STAS in care voi publica cat mai multe informatii din materialele pe care le detin.
  4. dupa ce am stabilit ideile principale le voi invata pe dinafara pentru orice eventualitate si pentru a nu putea fi pus in impas de acei indivizi.
Cam acestea sunt ideeile mele momentan in vederea sustinerii lucrarii de atestat.

1 comments:

koma said...

care indivizi?