Jocul meu preferat de la ora de info

Wednesday, October 15, 2008



In articolul urmator va voi prezenta jocul meu preferat pe care il joc ocazional cand avem timp la ora de informatica deoarece simt nevoia de a face cunoscut acest joc. MERITA ATENTIE!


Sexy celebrity photo hunt este jocul si poate fi accesat de pe acest site Presupun ca urmatoarea intrebare a cititorului va fi: in ce consta acest joc, de accea m-am gandit sa imi fac putin timp si sa va explic cate ceva.



Dupa cum puteti vedea si in poza de mai sus avem doua poze aparent identice, dar dupa o vizualizare mai amanuntita putem observa ca totusi exista mici diferente intre cele doua poze. Dupa cum probabil v-ati putut da seama acesta este si scopul jocului, sa observati diferentzele intre cele doua poze si sa dati clic stanga in locul in care ati observat o diferenta. Desi cu toti cunosteam vechiul proverb romanesc "graba strica treaba" in acest joc nu va recomand sa tineti cont de el deoarece este un anumit timp impus de calculator pentru a vedea diferentele intre cele 2 poze. Daca nu reusiti sa le gasiti pe toate in limita timpului acordat veti pierde puncte.

Daca totusi din anumite cauze necunoscute mie nu ati reusit sa va incadrati in timp exista posibilitatea de a vedea toate diferentele intre cele doua. Cerculetele rosii sunt cele gasite in cadrul timpului acordat, iar cele galbene sunt diferentele negasite, si va sunt dezvaluite doar in cazul in care alegeti optiunea "show answers".
FELICITARI! "you got them all" . Mai pe scurt ati reusit sa atingeti targetul jocului.


Cam acesta este scurtul tutorial al jocului. Sper ca nu v-am plictisit cu aburelile mele si bineintele s HAVE FUN!

0 comments: