Prima zii de scoala a unui boboc

Wednesday, September 17, 2008




Buna ziua, ma numesc Tokes Tunde si am sa va prezint pe scurt primea mea zi de liceeana in noua mea scoala Constantin Brancusi. Festivitatea a inceput cu discursul foarte plictisitor si non sens a domnului director. Dupa acest discurs a inceput sa ne vorbeasca domnul parinte venit de la biserica, fapt ce m-a facut sa cred ca sunt la spovedanie. Dupa ce spovedania s-a incheiat, au venit doi domni de la politia de proximitate care ne-au facut talhari, vagabonzi, in toate felurile posibile. Dupa aceste momente triste din viata mea a urmat condamnarea la moarte, adica strigarea catalogului si totodata un moment in care am avut foarte mari emotii deoarece cand am fost strigata de noul meu domn diriginte toata lumea se uita la mne si eram foarte sigura ca imi sta bine parul, aveam cateva fire rebele. Dupa o aruncare scurta a privirii catre domnul diriginte mi-am dat am realizat ca seamana foarte mult pe bunicul. Prima mea observatie a fost ca domnul meu diriginte are mari probleme la fiere, mi-am dat seama de acest lucru dupa primele 2 cuvinte care mi le-a zis deoarece expira un aer contaminat. La prima vedere colegii mei sun ok, cam deplasati dar ok. M-am bucurat enorm cand am vazut ca am o colega normala deoarece in aceasta scoala sunt multi baieti si vom planui sa mergem la agatat prin scoaala. Cam aceasta a fost scurta mea povestioara si o impresie despre cosmarul ce ma asteapta in urmatorii 4 ani.