O zi speciala

Wednesday, June 4, 2008



O zi foarte speciala in viata mea va fi ziua in care voi implini fericita zii de 18 ani. Momentan in capul meu avand in vedere aceasta zi speciala este este una devarat balamuc. Tot incerc sa ma gandesc cum sa fac sa fie bine si sa multumesc toti invitatii. eu m-am gandit in felul urmator: avand in vedere ca vreau sa fie ceva special, sa nu fac la fel cu restul prietenilor, adica sa mergem toti intr-un club. M-am gandit sa facem o iesire la iarba verde cu mici, gratare, bere si toate lucrurile necesare pentru a iesi o zii perfecta. Ma mai gandeam sa facem si o miscare toti de dupamasa, un fotbal pe iarba la aer curat. Cam asa vad eu majoratul meu si sper ca este o idee super. Astept si comentarile voastre cititorilor, eventual sa ma ajutati cu cateva sugestii daca vi se pare ca gresesc undeva. Multumesc anticipat si toate cele bune :X

1 comments:

koma said...

desigur. ai gresit in acelasi loc de doua ori cand ai scris zii cu 2 de i.
deasemenea ai gresit numele colegului Kristof in sidebar.

la capitolul originalitate tin sa spun ca nu stai colosal pentru ca ideea cu iarba verde... tocmai ti-o plasasem la inceputul orei. ma asteptam de la tine la chestiuni complet noi.