Scoala in viata mea

Wednesday, September 19, 2007



Hmmmm...scoala in viata mea...este desigur un subiect interesant de discutie.Desigur am putea vorbi ore in tregi,poate chiar zile despre acest subiect.Dar nu va fi cazul pentru ca am sa va povestesc pe scurt ce reprezinta scoala in viata mea.Eu cred ca scoala in viata mea are un rol foarte important,deoarece fara scoala si invatatura care o primesc de la scoala as fi un nimeni in drum.La scoala mea imi place foarte mult.Desi scoala imi ocupa o mare parte din viata..pot spune ca jumate...poate chiar mai mult vin cu bucurie la scoala pentru ca fiecare zi imi pare mult mai interesanta decat ziua anterioara,deoarece in fiecare zi inveti lucruri noi.De asemenea si profesorii sunt draguti,intelegatori,si in cazul in care nu intelegi ceva se intrerupe din lectie si vine sa explice ceea ce nu ai inteles.De asemea imi place la scoala deoarece ma intalnesc si cu colegii mei cu care ma inteleg foarte bine si in pauze mai vorbim despre una despre alte...stiti voi de ale noastre baietilor.Parerea mea si cred ca a multora este ca daca nu am face scoala nu am fi invatati,intelectul nostru ar fi slab dezvoltat,nu am fi in stare sa facem nimica(ma refer ca nu am putea sa ne castigam existenta).Parerea mea ii ca daca nimeni nu ar mai afce scoala,nici o persoana din lume,asta ar insemna sfarsitul lumii pentru ca toti ar fi prosti si am muri de foame.De exemplu am vrea sa mancam...hmmm ce stiu eu..o leguma sau ceva..nu am putea deoarece daca nu am face scoala si nu am fi invatati nu am sti cum sa o crestem.De aceea cred ca scoala este foarte importanta,nu numai in viata mea,in viata tuturor.De aceea va sfatuiesc pe toti sa mergeti la scoala pentru scoala este importanta!!!!

0 comments: